10:16 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
رد آج "پکرمان" با رشد ۷۹ درصدی درآمد‌ها

1400/06/10 10:00

چه خبر از نمادهای بورسی:

رد آج "پکرمان" با رشد ۷۹ درصدی درآمد‌ها

"پکرمان" در مردادماه با افزایش فروش ۲۲ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته مواجه بوده است.

به گزارش نماد برتر، گروه صنعتی بارز در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۳ هزار و ۶۰۲ میلیارد ریال به ثبت رسانده و درآمد‌های شناسایی‌شده این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه سال جاری را بالغ‌بر ۱۹ هزار و ۶۵۲ میلیارد ریال اعلام شد.


بر اساس این گزارش، عملکردی که گروه صنعتی بارز در مردادماه سال ۱۴۰۰ در بخش درآمدی از خود بر جای گذاشت نسبت به سال گذشته کاملا به کام سهامداران تمام شد چراکه رشد ۷۹ درصدی مقابل صورت‌های مالی این شرکت به نمایش درآمد.


از سوی دیگر، با استناد به صورت‌های مالی می‌توان بیشترین درآمد "پکرمان" در مردادماه را به فروش «تایر رادیال» با یک هزار و ۹۲۵ میلیارد ریال نسبت داد که نسبت به سال گذشته، افزایش ۵۷ درصدی را در صورت‌های مالی به ثبت رسانده است.


گروه صنعتی بارز در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال ۱۴۰۰ مجموع فروش محصولات طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۶.۶۹۱.۰۳۸ کیلوگرم به ثبت رسانده و مقدار فروش این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه سال جاری را ۳۶.۶۱۳.۳۶۸ کیلوگرم اعلام شد.


همچنین فروش محصولات این شرکت تایر فروش در بازار داخلی شکل گرفته، بر پایه این گزارش صورت گرفته، "پکرمان" در مردادماه با افزایش فروش ۲۲ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته مواجه بوده است.


لازم به ذکر است، همچنین طی این دوره میزان سرمایه ثبت‌شده "پکرمان" ۲ هزار و ۵۲۶ میلیارد ریال میلیون ریال اعلام‌شده است.